9 חודשים לאחר שרכש
חברת "רמדיה החדשה" השיקה היום את המותג החדש ובשלב הראשון מקווה לזכות מחדש באמון הציבור. כזכור, לפני כשנתיים וחצי התרחשה פרשת רמדיה בה נפטרו שני תינוקות ועשרות נפגעו בעקבות צריכת רמדיה צמחית. דורון אדמתי המשנה למנכ"ל המוביל את המותג החדש סיפר כי "עד כה פעלנו ברמדיה החדשה בבניית תשתית חדשה, גיבוש צוותי עבודה מקצועיים, קביעת אסטרטגיית מותג, פיתוח מוצרים חדשים ופיתוח שווקים בינלאומיים. אנחנו ברמדיה החדשה פועלים בעשייה יומיומית לבניית אמון מחדש עם הצרכנים על-ידי יצירת מודעות לשינוי תוך יציקת ערכים ודפוסי פעילות חדשים". בין ערכיה החדשים של החברה בלטה הבטחה כלפי בריאות התינוקות תוך סיפוק מוצרים בטיחותיים. "תחליפי החלב של רמדיה עוברים כיום 4 מעגלי בדיקה: מעבדות הייצור של FARLEY אנגליה המייצרים את תחליפי החלב עבור רמדיה החדשה, מעבדות חיצוניות בלתי תלויות (ביניהן גם מכון התקנים), בקרת איכות ברמדיה ובדיקה של משרד הבריאות." עוד מבטיחה החברה החדשה כי מתוקף האחריות המוטלת עליה, להבטחת תזונתם של תינוקות ובריאותם של האם והתינוק, היא מאמצת את עקרונות הקוד האתי הבינלאומי לשיווק תרכובות מזון לתינוקות, שנוסח ביוזמת ארגון הבריאות העולמי, כפי שהוא מיושם במדינות האיחוד האירופי. זאת, במטרה להגן על בריאותם של תינוקות ולאפשר להורים בחירה חופשית ומושכלת של תזונת ילדיהם, על-ידי מניעת שיווק בלתי הולם של תמ"ל עד גיל 6 חודשים. במסגרת המיתוג החדש השיקה החברה את ה"ג'וניור פלקס"
סדרת דגני בוקר לפעוטות. המוצר החדש מהווה ארוחת בוקר ראשונה של הפעוט, והוא שילוב של דייסה ופלקסים. הג'וניור פלקס מיועד לפעוטות בגילאי שנה ומעלה ומיוצר בשלושה טעמים. לדברי דורון אדמתי "פיתוח הג'וניור פלקס הוא חידוש בתחום המזון לתינוקות, והוא מהווה למעשה שלב ביניים בין מעבר מדייסות לקורנפלקס. המוצר החדש הוא חלק מהמגמה של רמדיה החדשה להוביל חדשנות ומגוון מוצרי מזון מצוינים לתינוקות ולפעוטות. הג'וניור פלקס מיוצר בשלושה טעמים: שוקו פצפוצים, בננה קריספי ווניל לבבות.
ניתן להשיג ברשתות השיווק והפארמה בקופסא של