15% מההורים מתכננים להוציא למעלה מ – 1000 ₪ על מוצרי חזרה לביה"ס. 20% מההורים מתכוונים להוציא בין 200 – 400 ₪ על מוצרי חזרה לביה"ס ו – 19% מההורים מתכננים להוציא בין 400 – 600 ₪.
כך עולה מסקר מיוחד שערכה רשת Office Depot, באמצעות מכון מחקרי הגל החדש, לקראת החזרה לשנת הלימודים תשס"ז
הסקר נערך בהשתתפות 249מאת :מערכת לגדול
15% מההורים מתכננים להוציא למעלה מ – 1000 ₪ על מוצרי חזרה לביה"ס.
20% מההורים מתכוונים להוציא על קניות למוצרי החזרה לביה"ס בין 200 ל-400 ₪.
אחוז דומה יחסית של הורים (19%) מתכוונים להוציא בין 400 ל-600 ₪. בעיקר הורים בגילאי 25-34 בעלי הכנסה ממוצעת או מעט מעל הממוצע. חשוב לציין כי 24% מההורים אין כלל הערכה כמה הם עומדים להוציא (בולטות בקרב זכרים).
כשליש מההורים (30%) מתכוונים לערוך את הקניות של מוצרי חזרה לביה"ס עבור ילדיהם כשבועיים-שלושה לפני החזרה ללימודים. בעיקר תושבי ירושלים, חיפה והצפון, ותושבי המרכז והדרום.
23% מההורים ציינו כי יערכו את הקניות חודש לפני. בעיקר תושבי תל אביב וגוש דן ואזור השרון. ל - 14% מההורים אין כל הערכה מתי יבצעו רכישה זו.
לדעת 33.4% מההורים חשוב לילדם שמוצרי החזרה לביה"ס שיקנו להם יהיו ממותגים (בולטות לבעלי הכנסה מעט מעל הממוצע והרבה מעל, מאזור חיפה והצפון, צברים ממוצא אירופאי-אמריקאי). מאידך, לפי 58% מההורים אין זה חשוב לילדים אם המוצרים ממותגים או לא (בולטות בקרב תושבי ירושלים, דתיים וחרדים והורים מבוגרים 55-65 שמין הסתם גם ילדיהם יותר מבוגרים, ובקרב אוכלוסייה שהכנסתה הרבה מתחת לממוצע).
יותר ממחצית מההורים (52%) מתכוונים לקנות לילדם ילקוט חדש.
בולטות בקרב הורים בגילאי 35-44 והורים מבוגרים 55-65, בעלי השכלה תיכונית חלקית או פחות, צברים ממוצא אסיה-אפריקה. בולטות מועטה לבעלי הכנסה הרבה מעל הממוצע ומאזור מרכז והדרום.
ביום הראשון לביה"ס/לגן 34% מההורים יודעים כי האם היא זו שתלווה את הילד.
22% טוענים כי שניהם עומדים ללוות את הילד יחדיו.
(שאלה זו נשאלה בקרב